Custom 2.6.15.6 den mpoytarei

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Mar 20 16:41:19 EET 2006

Bonjour,

προσπαθώ να κάνω ένα custom kernel 2.6.15.6 για ένα sarge με το
make-kpkg.  Το πρόβλημα που έχει είναι το εξής:

    VFS: Cannot open root device "hda1" or unknown-block(0,0)
    Please append a correct "root=" boot option
    Kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root root fs on

Απ' ό,τι έχω καταλάβει, το πρόβλημά του είναι ότι δεν έχει modules
ούτε για το ide interface ούτε για το filesystem, και δεν έχει
καταφέρει να φορτώσει σωστά το initrd.  Εντούτοις, στην make-kpkg
έδωσα την παράμετρο --initrd, ο boot loader έχει τη σχετική παράμετρο
επίσης, και το initrd.img που έχει παραχθεί φαίνεται σωστό (το κάνω
mount με loopback και φαίνεται εντάξει).  Εντούτοις, στα μηνύματα που
έχουν βγει κατά το μπουτάρισμα πριν το παραπάνω, φαίνεται να φορτώνει
το ramdisk driver, αλλά όχι το ίδιο το ramdisk.

Έχετε καμιά ιδέα τι μπορεί να έχω κάνει λάθος;

Για το configuration του kernel αντέγραψα ένα debian configuration για
τον 2.6.8 και μετά του είπα make oldconfig.