PHP/ASP/JSP/CFM

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Mar 20 13:30:50 EET 2006

Zapotek wrote:
> Υπάρχει και ειδική έκδοση για ASP, η ASPLinux αλλά δεν νομίζω να
> αξίζει να μπεις στο κόπο...

Mh mplekete to ASP me to ASP + VBscript implementation poy xrhsimopoioyn
oi perissoteroi "web developers".

To ASP einai ena poly wraio generic embedding mechanism gia scripting
glwsses mesa se HTML, poy se boh8aei arketa se session handling,
xeirismo metablhtwn, ktl ktl. Apo katw mporeis na xrhsimopoihseis
diafores scripting languages. VBScript, aytes tis kainouries ahdies tou
.net me ta perierga onomata, h akoma kai perl. Deite to Apache::ASP se
syndiasmo me to mod_perl gia ena poly omorfo paradeigma.

Proswpika protimw ayto to syndiasmo apo thn PHP, giati mou dinei ena
flexibility poy h PHP apo monh ths den exei (ki opws to blepw den
prokeitai na apokthsei). Ase poy sthn periptwsh ths PHP, to na ksexaseis
ena module eksw apo thn PHP apaitei synh8ws recompilation, enw sthn
periptwsh tou mod_perl (me h xwris Apache::ASP) einai aplws ypo8esh enos
perl -MCPAN -e shell.....

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE