Initial directory στο bash

Fanourgakis Manolis mfanou at gmail.com
Mon Mar 20 12:17:53 EET 2006

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:

Το /home μου είναι symbolic link που δείχνει στο /mnt/help/home, όπου
το /mnt/help είναι ένα άλλο partition.

Έχω αλλάξει το bash prompt να δείχνει τον τρέχοντα κατάλογο, οπότε
κάθε φορά που κάνω login, βλέπω ένα σπαστικό

mfan at hostname /mnt/help/home/manolis #

Αντί για το παραπάνω, θα προτιμούσα να βλέπω το εξής:

mfan at hostname ~ #

Το ~ μου είναι όντως στο /mnt/help/home/manolis, οπότε καλά με βάζει το shell

Πριν μεταφέρω το /home σε άλλο partition (=και δημιουργήσω το symbolic
link) έχω την εντύπωση ότι έβλεπα ~ κι όχι /home/manolis στο bash
prompt.

Πώς θα γίνει να βλέπω και τώρα ~ ;

Θα μπορούσα απλά να βάλω ένα cd σκέτο sto .bashrc, αλλά δε με βολεύει
για άλλους λόγους. (Συγκεκριμένα χρησιμοποιώ screen, και όταν φτιάχνω
ένα νέο screen session, θέλω να βρίσκομαι στον ίδιο κατάλογο με αυτόν
από το session από το οποίο φτιάχτηκε.