caching dns timed out

Στέλλα Κορακάκη skor at hellug.gr
Mon Mar 20 09:23:45 EET 2006

Καλημέρα,

εχω ενα πρόβλημα σε εναν caching dns (bind 9.2). Ενω δουλεύει μια χαρα,
κατα καιρούς εμφανίζονται hostnames που δεν κάνουν resolv ενω θα επρεπε.
Αν υποθέσουμε οτι ο dns server μου ειναι ο dns.foo.gr και το προβλημα
ειναι στο hostname www.koukouroukou.gr το οποιο βρησκεται στον dns
server dns.koukou.gr εχω τα εξης:

dig @dns.foo.gr www.koukouroukou.gr
; <<>> DiG 9.2.1 <<>> @dns.foo.gr www.koukouroukou.gr
;; global options:  printcmd
;; connection timed out; no servers could be reached

dig @dns.koukou.gr www.koukouroukou.gr
www.koukouroukou.gr.           5       IN      A       192.168.1.1

dig +time=10 @dns.foo.gr www.koukouroukou.gr
www.koukouroukou.gr.	       5       ΙΝ      Α       192.168.1.1

Απο αυτο καταλαβαινω οτι οτι ο dns.server μου θελει περισσότερο χρόνο
για να παρει την απάντηση απο τον server dns.koukou.gr. Αυτο ειναι
πρόβλημα του απεναντι server που ρωτάει ή δικό μου? Μπορώ κάπως να το
λύσω?

ευχαριστω

Στέλλα