introducing linux administration

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Mar 20 00:04:34 EET 2006

θέλω να μυήσω στην βασική χρήση και διαχείρηση ενός linux-box ένα
παλικάρι το οποίο έχει ασχοληθε'ι από hobby με ΗΥ,  έχει σπουδάσει ΗΥ,
έχει γίνει τουλάχιστον windows "power user" αλλά δεν είχε καμία
ουσιαστική επαφή με unix/linux μέχρι τώρα. Όσον αφορά στην βασική
χρήση ξέρω τι να κάνω... μπουτάρω σε gnome/kde και δεν χρειάζεται να
του εξηγήσω σχεδόν τίποτα :-). 'Οσον αφορά στην διαχείρηση όμως δεν
θέλω ούτε να του παρουσιάσω ένα βιβλίο με 600 σελίδες αλλά ούτε να
κάτσω απλά μια ωρίτσα - δύο (μακάρι να είχα χρόνο για περισσότερο), να
του δείξω πέντε πράγματα και μετά να τον αφήσω να πήζει για να μάθει
τα βασικά.

Αν λοιπόν κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα (introduction and basic
howtos for linux administration) και  έχει να προτείνει
edocuments/βιβλία είναι καλοδεχούμενος