Το hal-subfs-mount κάνει unmount την συσκευή

DJ Art djart at linux.gr
Sat Mar 18 11:34:43 EET 2006

On Saturday 18 March 2006 01:42, Giannis Papadopoulos wrote:
> Ναι, αλλά συνέβαινε μόνον με τον συγκεκριμένο συνδυασμό hal 0.5.4 +
> udev 0.68 + kernel 2.6.16RCx..
>
> Αν δεν κόψουν τις βλακείες, θα βάλω και γω FreeBSD grrrr...

όχι, το πρόβλημά σου μάλλον δεν είναι το RC.

Τσέκαρες το Documentation/Changes του πυρήνα που πήγες να βάλεις ?

Όχι, δεν το έκανες, γιατί αν το έκανες θα έβλεπες πως απαιτεί μεγαλύτερη
έκδοση από udev, στο οποίο κατά 99% οφείλονται τα μυστήρια προβλήματα
που είχες[1].

Ο 2.6.15.χ για τον οποίο μπορώ να δώ εγώ τώρα, απαιτεί udev 071.
Εγώ τον τρέχω με udev 070, αλλά στην 1η μ#λ$κία που θα κάνει, θα το
αναβαθμίσω.
Επίσης, κυκλοφορούν διάφορα patches για hal/udev και συνήθως οι distro
makers κάνουν μια μίξη αυτών για να τους κάτσουν καλά τα πακέτα. Θα σου
πρότεινα αν αποφασίσεις να το αναβαθμίσεις με το χέρι, να συμβουλευτείς
τα build scripts του source της διανομής σου.

[1] Και ενώ τα προβλήματα φαίνεται να προέρχονται από το hal, ο
πραγματικός υπαίτιος πρέπει να ναι το udev, καθώς από το τελευταίο
διαβάζει τα events ο hald για να κάνει ότι κάνει. Το udev στις
τελευταίες εκδόσεις έχει φορτωθεί πολύ περισσότερες δουλειές από ότι
παλιότερα.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?