Το hal-subfs-mount κάνει unmount την συσκευή

Giannis Papadopoulos ipapadop at inf.uth.gr
Sat Mar 18 01:42:25 EET 2006

Michael Iatrou wrote:

> Οι RC δεν είναι stable. Εδώ που τα λέμε, ούτε και τα releases είναι stable αν
> δεν περάσουν 2-3 εβδομάδες...

Ναι, αλλά συνέβαινε μόνον με τον συγκεκριμένο συνδυασμό hal 0.5.4 + udev
0.68 + kernel 2.6.16RCx..

Αν δεν κόψουν τις βλακείες, θα βάλω και γω FreeBSD grrrr...

--
one's freedom stops where others' begin

Giannis Papadopoulos
Computer and Communications Engineering dept. (CCED)
University of Thessaly
http://dop.freegr.net/