Taxisnet Firefox & Konqueror

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Sat Mar 18 00:35:12 EET 2006

Dimitrios P. Bouras wrote:

>   Εμένα μου φάνηκε εντυπωσιακό που απάντησαν στο σχόλιο μου.
>   Ίσως να μην έχουν πρόβλημα να απαντήσουν και στο "πόσο
>   σύντομα", αλλά η πληροφορία που θα πάρουμε ενδέχεται να μην
>   έχει πρακτική αξία -- αμφιβάλω πολύ αν έχουν χρονικά πλάνα
>   για το θέμα...

 Από χθές το απόγευμα πάντως με αφήνει να κάνω login στο Ε1 με Όπερα, ενώ
προηγουμένως έβγαζε το γνωστό μήνυμα ότι "εντοπίστηκε ότι έχετε Όπερα που
δεν υποστηρίζεται ακόμη"... Απ' ότι είδα με αφήνει να προσθέσω τιμές στα
πεδία, αν και δεν φορτώνει τα προσωπικά μου στοιχεία. Πολύ ελπιδοφόρο,
ενδεχομένως να προλάβουμε φέτος να υποβάλλουμε ηλεκτρονικά με M$-free
μέσα!

--
   #######	"We are Pentium of Borg. Division is futile.