PHP/ASP/JSP/CFM

Zapotek zapotekzsp at gmail.com
Fri Mar 17 23:36:32 EET 2006

Ego 8a egrafa se PHP.
Mporei epeidi einai i agapimeni mou glossa, alla an xereis C 8a soy
fanei poly eykoli. :)
Einai grigori kai eykoli ktl alla de mporo na ti sygkrino me tis alles
glosses poy aneferes ka8os den exo asxoli8ei.
Mou fenaite einai safer apo CFM, faster apo JSP kai eykoloteri apo ASP...

Alla peri orexeos, ntolmadokeftedes...