modules

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Fri Mar 17 11:26:33 EET 2006

Alexandros Kosiaris wrote:
> Θωμάς Δασκαλάκης wrote:
>
>> Se ena PC exw 2 ethernet cartes kai thelw na orisw egw poia tha einai i eth0
>> kai poia i eth1 opote tha prepei na orisw tin seira me tin opoia fortwnoun ta
>> antistoixa modules.
>> Any suggestions?
>>

> Ναι. man modprobe.conf
>
> Το κομμάτι που σε νοιάζει είναι αυτο:
>
> install modulename command...
>

> Στα γρήγορα νομίζω αυτό σου κάνει σε κάθε περίπτωση.
>
> install module_karta2 /sbin/modprobe module_karta1 ; /sbin/modprobe
> --ignore-install module_karta2
>
> Υπάρχει και η ποιo hard solution να ανοίξείς το αρχείο που στην διανομή
> σου κάνει τα explicit load των modules και να τα βάλεις με την σειρά
> αλλά μπορεί να στα κάνουν μετα μαντάρα τα hotplug,udev που κάνουν το
> probing

Kai yparxei kai h swsth lysh, poy legetai ifrename (8a to breis sta
wireless-tools), kai sou kanei rename ta interfaces sou opws 8eleis esy,
analogws ths MAC address tous. (malista mporeis na tous dwseis oti onoma
8eleis, p.x. anti gia "eth0" mporeis na onomaseis to interface
"giakantoaytosefreebsd5")

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE