Δουλειά στο εξωτερικό (Was: [Einai treloi autoi oi galates] Μα τι θέλει τέλος πάντων; )

Db0 dbzero at gmail.com
Thu Mar 16 12:48:18 EET 2006

On 3/15/06, Kostas Peletidis <kpeletidis at dsl.pipex.com> wrote:
> [...]

Θα απαντήσω αναλυτικά γιατι ανέφερες πολλά σημεία.

> Se vlepoun toso ypanaptykto oso fainesai sto CV sou, giati mono
> auto exoun mprosta tous.
>
> Mallon prepei na veltiwseis to CV sou h/kai ta prosonta sou...

I know. Πέρασα αρκετές ώρες στο internet βλέποντας CV ωστε να κάνω ένα
που να πιστεύω οτι είναι καλό. Το έχω δείξει σε αρκετούς που πιστεύω
οτι έχουν μια καλή ιδέα (πχ συγγενή που μένει στην Αγγλία χρόνια) και
δεν έχω ακούσει κακά λόγια ακόμα οπότε πιστεύω οτι δεν είναι άσχημο.
Εαν θέλεις να κάνεις και ένα review εαν στο στείλω, θα το εκτιμούσα.
Πάντα ψάχνω για καινούργιο viewpoints.

Έχω πάρει κάποια mails και ένα τηλέφωνημα μέχρι τώρα οπότε κάτι κάνω ;)

>...Milhses se
> allo post gia Agglia kai tyxainei na ergazomai s'auth th xwra. Den einai
> dynaton na dexontai CV apo Germania, Gallia, Ispania, Italia, ktl kai
> na mhn koitane ta ellhnika CV. Ypo8etw pws dieukrinhses oti eisai
> poliths ths EU[1], mias kai kaneis den sou eggyatai oti o ypopshfios
> ergodoths gnwrizei poia einai ta krath-melh ths EU.

Αυτο το τελευταίο, ομολογώ οτι δεν το σκέφτηκα. Θα το εισάγω.

> Sigoura einai kalytera otan vriskesai sthn xwra sthn opoia psaxneis
> douleia kai safws ena tetoio egxeirhma xreiazetai mhnes epimonhs
> kai ypomonhs giati oi periodoi proslhpsewn einai sygkekrimenes.

Θέλω να πιστεύω οτι τα διαθέτω.

> To megalo erwthma omws einai to ekshs: Eisai sigouros oti mporeis na
> zhseis sto ekswteriko kai na desmeuteis oti 8a meineis kai 8a
> doulepseis? Eisai sigouros oti den 8a fygeis meta apo ena-dyo xronia,
> afhnontas ton ergodoth sta krya tou loutrou na skylometaniwnei ton
> xrono kai to xrhma pou ksodepse gia na sou ma8ei th douleia kai na se
> katasthsei aksiopoihsimo?

Γενικά θεωρώ τον εαυτό μου αξιόπιστο, και γενικά ποτέ δεν μπήκα μέσα
στο Ελληναράδικο  mentality, οπότε δεν νομίζω οτι θα έχω τέτοιο
πρόβλημα.
Η αδελφή μου, η οποία έχει ταξιδέψει Αγγλία και με ξέρει αρκετά καλά,
λέει οτι θα ξετρελαθώ. Είδομεν.

> Alh8eia, poia etairia sou edwse thn entypwsh oti se ksegrapse epeidh
> esteiles viografiko apo Ellada?

Δεν είναι δικά μου λόγια actually. Μου τα είπαν γνωστοί που δουλέυουν
Αγγλία. Ένας μάλιστα μου πρότεινε να αγοράσω κινητο απο Αγγλία και να
το φέρω Ελλάδα ωστε να με παίρνουν εκεί για να μην φαίνεται που είμαι.

> Kalh tyxh kai kalo kouragio.

Ευχαριστώ.