Taxisnet Firefox & Konqueror

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Mar 16 00:18:28 EET 2006

On 2006-03-16 00:03, Steve Stavropoulos <steve at math.upatras.gr> wrote:

> Egw pali syndeomai mia xara me Firefox kai pera apo to help pou den
> paizei kai to ypertata a8lio kai ekneyristiko interface (einai akoma
> xeirotero kai apo to palio) to blepw na paizei.

Από τη σελίδα https://www.taxisnet.gr/web/default.html
(screenshot 1) επιλέγω ``Εγγραφή Νέου Χρήστη'', η οποία
υποτίθεται σε πάει στην:

    https://www.taxisnet.gr/web/eggrafi.cfm

Όμως εκείνη η σελίδα δε φαίνεται στο address bar του Firefox,
παρόλο που φορτώνει η σελίδα του screenshot (2).  Επιλέγω,
λοιπόν, στη σελίδα (2) ``Είσοδος'', για να ξεκινήσω την εγγραφή
μου και παίρνω τα διάσημα αρχήδια του Καράμπελα, αφού με
επιστρέφει στην αρχική σελίδα του TAXIS.

Όποιος μάθει το όνομα του web designer/developer, να μου το πει
να ξέρω που να στείλω το φάκελο τον άνθρακα, τα γκαζάκια, τους
τρομοκράτες, κλπ κλπ.

Αχρηστίλα ολέ...

Screenshots