Re: [Einai treloi autoi oi galates] Μα τι θέλει τέλος πάντων;

Db0 dbzero at gmail.com
Wed Mar 15 14:40:14 EET 2006

On 3/15/06, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:

> Μάλλον δεν προσπαθείς αρκετά :-) Αν το θέλεις πολύ σίγουρα θα βρεις
> κάτι. Ψάξε στην Ολλανδία για αρχή. Αν ενδιαφέρεσαι για εταιρίες που
> ασχολούνται με ανάπτυξη κ υποστήριξη λογισμικού.

Προσπαθώ όσο μου το επιτρέπει η οικονομική μου κατάσταση. Δυστυχώς δεν
περισσέυουν λεφτά απο την τωρινή δουλειά ωστε να μπορώ να κάνω πολλά
ταξίδια.
Να πω εδώ, για να μην μιλάμε γενικά, ότι προσπαθώ για Αγγλία όπου
είναι το μόνο μέρος που έχω μια βοήθεια (συγκεκριμένα διαμονή)

Δεν τα έχω παρατήσει ακόμα φυσικά. Θα τα καταφέρω eventually.

On 3/15/06, Giannis Papadopoulos <ipapadop at inf.uth.gr> wrote:
> Προσπαθείς να χωθείς σε κάποια θέση για PhD σε πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ ή
> στην Ευρώπη (αν έχεις ανθρώπους να σε βοηθήσουν, τότε δεν είναι
> ιδιαίτερα δύσκολο)

Πως το κάνεις αυτό;
Έχω ένα άτομο για να μείνω αλλα δεν έχω καθόλου χρηματα απο
οικογένειακο περιβάλλον;