Font display

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sun Mar 12 00:04:04 EET 2006

Την 11/3/2006, Giannis Papadopoulos <ipapadop at inf.uth.gr> έγραψε:

> Έχω και κλώνο; Τόσο κοινό είναι πια το όνομά μου;

Σίγουρα ξέρεις :-) αλλά και μια ιστοριούλα δεν κάνει κακό:

πριν μερικά χρόνια που παρουσιάστηκα στο στρατό βρέθηκα σ' ένα λόχο με
όχι πάνω από  40 άτομα. Μιας και είμασταν μονάδα νεοσύλεκτων κάθε φορά
ερχόταν στην αναφορά κι άλλος καραβανάς για να πάρει παρουσίες. Το
communication protocol μεταξύ μας και του καραβανά ήταν πολύ απλο:
Αυτός φώναζε ένα όνομα και όποιος από εμάς είχε αυτό το όνομα
απάντούσε "ΠΑΡΩΝ". Όταν εφτανε στο "Παπαδόπουλος" είχε πλάκα όμως:

καραβανάς (δυνατά και με αυτοπεπήθηση): ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ... ?

από το λόχο (βαριεστημένα): ποιός παπαδόπουλος?

καραβανάς (ακόμα δυνατά και με αυτοπεπήθηση): ΙΩΑΝΝΗΣ

από το λόχο (βαριεστημένα): ποιός Ιωάννης

καραβανάς (όχι και τόσο δυνατά και χωρίς αυτοπεπήθηση): ...εμ... του Γεωργίου

από το λόχο (βαριεστημένα): ΠΑΡΩΝ