Font display

Γιάννης Παπαδόπουλος ypapado at panteion.gr
Fri Mar 10 21:15:38 EET 2006

Καλησπέρα,
Έχω εγκαταστήσει την Αλφα του kubuntu 6.04 στον φορητό μου. Η κάρτα
γραφικών αναγνωρίζεται κανονικά αλλά βλέπω τις γραμματοσειρές θολές σαν
να έχουν και μια σκιά.  Ακόμη και οι γραμματοσειρές της Microsoft στο
linux έχουν διαφορετική όψη. Δοκίμασα να παίξω με τις επιλογές
antialiasing αλλά δεν αλλάζει τίποτα. Πρέπει να αλλάξω κάποια άλλη
ρύθμιση; Δεν ξέρω αν έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο πρόβλημα.
Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσε κανείς να με βοηθήσει να βρω μια λύση.
Ευχαριστώ
Γιάννης