edoli who, kai users

Stavros Giannouris alby at freemail.gr
Fri Mar 10 17:00:41 EET 2006

On Fri, 10 Mar 2006 15:14:19 +0200
"m65 at vivodinet.gr" <m65 at vivodinet.gr> wrote:

> afto enoousa, apla den ixera tin episimi onomasia, kai to "vaftisa"
> link-sindesmo...to tree-iteration tellos panton pou ginete, kai nai ,
> theoro oti efoson ekana "under-posting" ekei pou to ekana, ipothesa
> oti opoios to diavazi katalavenei se ti anaferomai...diladi sto
> parent-post... Den einai oti thelo na dixo kamia sxetiki agnomosini,
> asevia stous kanonismous klp klp.....
Όχι, δε φάνηκε, και καλό είναι να μην κάνεις μη ρεαλιστικές υποθέσεις
(rings any bell? ;-)  ) όταν απαντάς σε ένα e-mail.
Το under-posting είναι αυτό που γίνεται τώρα, δηλαδή να έχεις γράψει
κάτω από το κείμενο που όμως έχεις *παραθέσει*. Αν δεν παραθέτεις το
κομμάτι που απαντάς βάζεις τους άλλους (όλους όσους ενδιαφέρονται να
παρακολουθήσουν το thread έστω) σε παραπάνω κόπο, ή κινδυνεύεις να μην
γίνεις κατανοητός.

hint: Φαντάσου να ανοίξεις κάποια στιγμή που είσαι μακριά από το pc που
κατεβάζεις τα e-mail σου κάποια στιγμή και το μόνο μήνυμα που υπάρχει
στο inbox σου είναι από κάποιον m6s σε κάποια linux-greek-users του
οποίου το μόνο περιεχόμενο είναι το:

> LOL
> Safos kai itan i kaliteri apantisi, makran apo olous! :-)
Τι θα καταλάβεις;
Ειδικά αν για οποιοδήποτε λόγο σου διέφυγε το μήνυμα του Count of Death.
Κι αν κάποιος απεχθάνεται το threading στον MUA του, και έχει τα
μηνύματα ταξινομημένα αυστηρά κατά χρονολογική σειρά;
(ή αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό ο MUA του, αλλά αυτό είναι από άλλο
flame)
Σε έχασε.-

> Alithia giati 2-3Kb, apton kathena gia axrista pragmata, opos ta poli
> parapano minimata, den einai krima? ama tokanane oloi? ( Pou to
> kanoun diladi)

Άχρηστο είναι όταν αφήνεις το e-mail των 5kb άθικτο και αρχίζεις να
απαντάς από πάνω χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο σε τι ακριβώς απαντάς από
όλα ή για να πείς ένα απλό "κι εγώ" ή "συμφωνώ".
Άχρηστο traffic είναι επίσης τα HTML e-mails και όλα αυτά που
έρχονται με subject του στυλ Fwd: Fwd: Πρ: Fwd: Fwd: Fwd: Re: fantastic
frog sex jokes!!!1111oneoneone και είναι πολύ περισσότερα από αυτό της
παρούσας mailing list.

Όμως, ο χώρος που θα καταλάβεις για να βοηθήσεις αυτούς που σε
διαβάζουν να παρακολουθήσουν τη ροή της κουβέντας *δεν* είναι. :-)

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"