edoli who, kai users

m65 at vivodinet.gr m65 at vivodinet.gr
Fri Mar 10 14:47:35 EET 2006

Alexandros Kosiaris wrote:

> ποια ,που ,πως , τι ????
> Μην γράφεις μόνο την απάντηση σου αλλά αρκετό(εάν οχι όλο)μέρος του
> μηνύματος ώστε να καταλάβουμε τι εννοείς.Δεν είναι IRC το e-mail....

apantao sto proigoumeno minima re si tou Count, afou to link tou
minimatos paei ekei, an apantousa se allo minima, de tha xe komvo to
minima ekei pou tha apantousa? ara pros ti na spatalame, sto sinolo tosa
bytes se...quotes...ase pou to sigekrimeno itan kai katevato, ti na
apantiso....pou den eixa kai ti na apantiso amesa, apla diavaza kai
gelaga!!! :-) ade esena se quote, gia na mi griniazeis :-)