Re: Suse 10.0 σε παλιό laptop

Petros Velonis petrosv.lgu at gmail.com
Wed Mar 8 09:17:56 EET 2006

Σωστά κατάλαβες, μου δείχνει την εικόνα εκτός πλαισίου.

Όταν εκτελώ το xfine και προσπαθώ να αυξομειώσω το μέγεθος της εικόνας ή να
την μετατοπίσω, δεν γίνεται τίποτα. Αυτό που αλλάζει είναι το εξής: ο
δείκτης του ποντικιού βρίσκεται εκεί που τον βλέπω, δηλαδή όταν τον φέρνω
πάνω από ένα κουμπί και κάνω κλικ τότε στην εικόνα βλέπω το ίδιο. Πριν
εκτελέσω το xfine ο δείκτης του ποντικιού έκανε κλικ μερικά εκατοστά πιο
πάνω από εκεί που βρίσκονταν στην εικόνα. Επίσης ενώ πριν ο δείκτης πήγαινε
μέχρι τα άκρα της οθόνης(hardware) και σταματούσε εκεί τώρα ο δείκτης έχει
ως άκρα τα άκρα της εικόνας.
(Ελπίζω να το εξήγησα καλά)

Πέτρος