Lythike: Breezy: Exim4 arneitai na egkatastathei

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Mar 3 19:31:51 EET 2006

Πάνω-κάτω τα πράγματα είναι όπως τα είπε ο Σπύρος (αν και το
ανακαλύψαμε ανεξάρτητα, τώρα την πατέντα μάλλον τη δικαιούται ο Σπύρος
που πρόλαβε να το δημοσιεύσει πρώτος, ενώ εγώ άντε να αποδείξω στο
δικαστήριο ότι υπήρχε prior art).

Καταρχήν πριν όλες τις απόπειρες του έλεγα
rm -r /etc/exim4 /var/lib/exim4 /var/spool/exim4, για να μην υπάρχει
κανένα θέμα.

Τώρα δοκιμάζοντας dpkg --unpack, έβγαζε το
/etc/exim4/exim4.conf.template-dpkg.new.  Γιατί στη συνέχεια το έσβηνε
ένας θεός το ξέρει, πιθανό bug.  Πάντως το έσωσα κάπου αλλού, μετά του
ζήτησα να configure, μου έβγαλε το γνωστό μήνυμα λάθους, μετά του
αντέγραψα το καθαρό exim4.conf.template, του ξαναζήτησα να το
configure, και δούλεψε.