Breezy: Exim4 arneitai na egkatastathei

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Fri Mar 3 18:42:34 EET 2006

On Fri, 3 Mar 2006, Giorgos Keramidas wrote:

> On 2006-03-03 15:51, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:
> > On Fri, 3 Mar 2006, Antonis Christofides wrote:
> >
> > > root at anthonyslaptop:~# ls /etc/exim4/exim4.conf.template
> > > ls: /etc/exim4/exim4.conf.template: No such file or directory
> > ayto thelei? ayto dwstoy!
> >
> > touch /etc/exim4/exim4.conf.template
> >
> > molis perasei thn egkatastash, isws soy balei to neo paketo apo panw
> > opote de tha xreiastei na to antigrapseis apo alloy.
>
> "isws"? ti ennoeis "isws"?

ante na sta e3hghsw ki esena tapeine BSDa ;-)

to pio pithano einai pws to script toy kainoyrgioy exim-deb, psaxnei na
brei to configuration arxeio (lege me "/etc/exim4/exim4.conf.template"),
den to briskei kai stamataei. An o Antwnhs to dhmioyrghsei (estw kai
"tzoyfio"), tha kanei elegxo (to script) na dei an exeis kanei allages
me to xeri opote na se rwthsei poio theleis na krathseis, to diko soy 'h
to kainoyrgio. epeidh omws blepw to ".template", to pio pithano einai
pws tha balei apo panw th nea version toy *.template kai o Antwnhs de
tha xreiastei na to parei px. apo to /usr/share/doc.

To "isws" phgaine sto oti borei na dei oti exeis kati sth thesh toy
"/etc/exim4/exim4.conf.template" opote de th' asxolithei kai tha to
afhsei ws exei, dhladh adeio (touch /etc/mpla-mpla.... )

(twra poy to diabazw isws ontws de bgainei nohma apo to arxiko moy mail
:-( )

> > Y.G. twra th' akoysoyme kai ta sxoliana mas apo to Rikoydh gia
> > "pragmatikoys" MTAs (poy einai kai turing complete)
>
> Eytyxws, toylaxiston, exete aytognwsia... apistoi :P

giati emeis me postfix sto phgadi katoyrhsame? oeo?