Mailman den notify gia held messages

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Mar 2 14:12:25 EET 2006

Antonis Christofides wrote:
> Έχω mailman με κάμποσες mailing lists.  Τον παλιό καλό καιρό, όταν ένα
> email δεν πέρναγε (επειδή ήταν μεγάλο ή είχε πολλούς παραλήπτες ή
> οτιδήποτε), μου έστελνε ένα email κατευθείαν καθώς και reminder κάθε
> κανένα 24ωρο.  Τώρα παίρνω ένα μεγάλο τίποτε, άντε το πολύ-πολύ να με
> ειδοποιήσει ο ίδιος ο αποστολέας.  Δεν μπορώ να βρω τι συμβαίνει.  Δεν
> βλέπω τίποτε ενδιαφέρον στα logs.

Ξέχασα να πω ότι είναι Debian Sarge.  Είναι ενδιαφέρον ότι το πρόβλημα
το έχω σε δύο servers, και μάλιστα είναι οι ίδιοι δύο που σε εψεσινό
μήνυμα ανέφερα ότι είχαν ένα παράδοξο πρόβλημα με το wu-ftpd και το
/usr/sbin/xferstats.

(Μην αρχίσετε να μου λέτε για compromise, το έχω πάντα υπόψη μου αυτό
το πρόβλημα, αλλά έχει αποδειχτεί ότι στη συντριπτική πλειοψηφία των
περιπτώσεων συνήθως συμβαίνει κάτι άλλο.)