Partition αχταρμάς

Eleftherios Theofilopoulos etheof at gmail.com
Wed Jun 28 15:11:28 EEST 2006

Καλησπέρα στη λίστα,

Μετά από απεγκατάσταση κάποιων προγραμμάτων στην Ubuntu partition μου
(Bluetooth και Wireless πακέτα επειδή το μπρίκι μου δεν έχει ούτε το
ένα ούτε το άλλο) το PC δεν bootαρε, κολάει στο τελευταίο στάδιο όταν
τρέχει τα τελευταία boot scripts και πετaέι ένα wireless not found...
(κάτι τέτοιο)

Τέλος πάντων μπήκα από κονσόλα μήπως κ σώσω τίποτα, και εδώ είναι το
κουλό, χώρις να έχω πειράξει τίποτα τα partitions usr και home έχουν
αντικαταστήσει το ένα το άλλο.

Δηλ. στο /usr/lefty ειναι τα αρχεία μου (βλέπε Desktop, documents
etc.) και κάτω απο το /home βλέπω τα περιεχόμενα του /usr!!!

Με mount βλέπω το original configuration μου.
/dev/hda6          /home
/dev/hda7          /usr      κ.ο.κ.

fstab έχει παραμείνει ως είχε...

Τι λέτε να συνέβη?