TORA (tool for Oracle) @ 64bit

Nikos Kanellopoulos kanellopoulos.nikos at gmail.com
Tue Jun 27 12:07:10 EEST 2006

Γεια σας.
Θέλω να δουλέψω το καταπληκτικό εργαλείο TORA (τύφλα να έχει το TOAD)
σε SuSE 10.1 64bit.

 Έχω βρει πακέτα μόνο για 32bit, τα οποία δεν δουλεύουν σωστά. Δηλ.
υπάρχουν προβλήματα με το refresh του UI (τα context menu αφήνουν
"τρύπες"), και σε πολύ λίγο το πρόγραμμα σταματάει να ανταποκρίνεται
εντελώς.

 Μου έκανε εντύπωση ότι το packman.links2linux.de, όπου βρήκα το rpm
για 32bit, δεν έδινε έκδοση για 64bit. Αυτό είναι πολύ πρωτότυπο γι'
αυτούς. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το QT 3.x ή κάτι
άλλο; Σε SuSE 9.3 32bit έπαιζε μια χαρά.

Καμία ιδέα;