internet sharing apo XP σε ubuntu 5.10

Pestry pestryNO at SPAMdotteam.gr
Thu Jun 22 22:07:56 EEST 2006

Καλησπερα,
εχω 2 υπολογιστές, ένα λαπτοπ με windows XP (home edition) και ενα
desktop με ubuntu 5.10.
Ειναι συνδεδεμένοι με ethernet. Πρόσφατα έβαλα aDSL, το πακέτο της
forthnet με το USB modem Crypto F200. Επειδη η διαδικασια του να κάνω το
μοντεμ να δουλέψει στο ubuntu απαιτεί αναβάθμιση του firmware
(http://accessrunner.sourceforge.net/), συνδέομαι στο ιντερνετ με το
λαπτοπ. Θελω όμως να μοιράσω το ιντερνετ και στον desktop.
Έκανα τα εξης βήματα:

     * έκανα share τη σύνδεση aDSL στο laptop και ενεργοποίησα το IP
Forwarding
(http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/sag_tcpip_pro_enableforwarding.mspx?mfr=true)
     * ρύθμισα στο dekstop IP:192.168.0.2 MASK:255.255.255.0
GATEWAY:192.168.0.1
     * ρύθμισα στο desktop τους DNS servers της forthnet 194.219.227.2
και 193.92.150.3

Παρόλο που δεν υπαρχει firewall(εκτος απο αυτο των windows, το οποίο το
έχω στο off), το desktop δε συνδέεται στο ιντερνετ. Τα δυο pc βλέπονται
μεταξυ τους, καθώς τα ping απο το ενα μηχανημα στο αλλο είναι επιτυχημένα.

Τι μπορεί να φταιει?