samba και win xp prof, δεν λένε να συνδεθούν

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Jun 22 20:45:18 EEST 2006

On Thu, 22 Jun 2006, P. Christeas wrote:

> έχω, σ' ένα γραφείο, ένα μηχάνημα με windoze Xάλια Performance, Prof-ιτερόλ..
[..]
> Από την άλλη, τρέχω έναν samba (samba-server-3.0.20-3mdk) σε x86_64 μηχάνημα.
> Το έχω κάνει primary domain controller, με ο,τι πιό απλές ρυθμίσεις μπορούσα
[..]
> Τα Χάλια Programms δεν λένε με τίποτα να συνδεθούν στο workgroup για να τα

Ypothetoyme pws ta dyo boxes einai sto idio subnet, swsta? Paliotera
htan dyskolo na milhsoyn se diafora subnets (xreiazotan WINS server),
twra epeidh ta

to hosts allow sto smb.conf ti leei?

(mallon apithano alla to bazw) to mandrake bazei kati xaza firewall, mhpws
ftaiei ayto - to oti doyleyei to browsing apo to linux sta windows borei
na ofeiletai se established paketa

O xrhsths sta XP (dyskoleytika na katalabw oti prokeitai gia XP etsi
opws ta egrapses!) yparxei sto samba? (ayto paei paketo me to epomeno)

(edw arxizoyn ta ponhra) An to samba einai PDC, einai sto idio domain
dhlwmeno to windows? ki an nai, exei ginei join (me logariasmo Machine
account k.o.k.?) wste na kanei trust toys xrhstes toy domain?