samba και win xp prof, δεν λένε να συνδεθούν

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Jun 22 18:01:11 EEST 2006

Θα ξανακάνω σ' αυτή τη λίστα, για εκατομμυριοστή φορά, ερώτηση για samba:

έχω, σ' ένα γραφείο, ένα μηχάνημα με windoze Xάλια Performance, Prof-ιτερόλ..
Το μηχάνημα πρέπει να μείνει έτσι, δεν μπορώ να βάλω linux :(

Από την άλλη, τρέχω έναν samba (samba-server-3.0.20-3mdk) σε x86_64 μηχάνημα.
Το έχω κάνει primary domain controller, με ο,τι πιό απλές ρυθμίσεις μπορούσα
κλπ.
Τα Χάλια Programms δεν λένε με τίποτα να συνδεθούν στο workgroup για να τα
βλέπω. Μπορώ μάλιστα με το smb:// του konqueror να τα δώ (με IP), αλλά από τα
XP δεν βλέπω ποτέ τα άλλα ("δεν ήταν δυνατό να συνδεθεί.. Άρνηση πρόσβασης").

Ξέρει κανένας κανένα κόλπο ή καλή samba;