ioctl() και πιθανή ανάγκη ανανέωσης των man pages

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Jun 22 15:01:16 EEST 2006

Michael Iatrou wrote:

> Ναι, όντως, μπορείς να βάλεις ένα λειτουργικό που _ολόκληρο_ είναι 8000
> patchlevels πίσω από αυτό που θα μπορούσε κανείς να ονομάσει μοντέρνο UNIX --
> όχι μόνο τα man pages του!

ouch, άμα πω ότι δεν το σκέφτηκα για απάντηση θα ήταν ψέμα, αλλά δεν το
είπα! Μήπως είσαι *κακός*, το έχεις σκεφτεί ποτέ? :o)
Βλέπω ένα ακόμη flamewar να εξαρτάται από την όρεξη του Γιώργου να δώσει
συνέχεια (κι εσύ, 1 εναντίων όλης της λίστας κάθε φορά, είσαι και από τα
ιδριτικικά μέλη :-P )
Γενικά.. έχει δίκιο ο Νίκος (Δήμου), ο καθένας κρίνει ανάλογα με αυτό
που θέλει. Δεν νομίζω ότι κάποιος μπορεί να πει ότι μια φιλοσοφία είναι
*λάθος*, αν το σκεφτήτε υπό ιδανικές συνθήκες είναι όλες τέλειες, υπό
πραγματικές όλες ατελής.
Ευχαριστώ να λέμε που έχουμε τόσες επιλογές!