ixos kai totem ka problima 8ermokrasias

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Thu Jun 22 09:08:05 EEST 2006

On 6/22/06, yiorgos kapellakis <kapellakis at gmail.com> wrote:
> kalimera exw slackware-current kai antimetopizo to e3eis problima. me totem
> otan pao na dw dvd den akouo ta logia ton i8opoiwn alla akouo tous allous
> ixous px mousiki, pirobolismous klp. ti mporei na ftaiei;; i riumiseis tou
> ixou einai swstes.

oi tainies einai 5.1 kai esy apla akous apo 2 kanalia

prepei na energopoihseis sto software sou h sto mixer ths kartas hxou to
"downmix to stereo" h na xrhsimopoihseis 6 hxeia

> kai kati teleutaio otan paizei mia dvd tainei i diabazo dvd i cd to dvd-rom
> kai ta dvd kai ta cd 8ermenontai yperbolika. poy mporei na ofeilete auto?

kai sena ean se peristrefame me arketes ekatontades strofes to lepto
8a zestenosouna pistepse me :-)

> euxaristo
>

> --

Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656