Re: ioctl() και πιθανή ανάγκη ανανέωσης των man pages

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Jun 21 10:07:09 EEST 2006

Την 20/6/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:
> Οταν φτάσει το Linux να έχει _ΤΕΤΟΙΑ_ manpages, τότε θα έχει αξία η GPL.

η αξία μιας άδειας λογισμικού δεν κρίνεται (τουλάχιστον κατά κύριο
λόγο) από την διάθεση που έχουν οι προγραμματιστές που την επέλεξαν να
γράψουν αξιοπρεπές documentation.

Και για να προλάβω τις κατά 90% ανούσιες αντιπαραθέσεις (aka
flamewars) δυο διαφορετικές άδειες μπορούν να είναι και οι δύο καλές η
κάθε μία για το σκοπό της και για το κοινό της (π.χ. στην τύχη
επιλέγοντας GPL και BSD)

> Μέχρι τότε, εγώ τουλάχιστον, δε συμβιβάζομαι με ειρωνικές
> προχειροδουλειές του στυλ "Αυτή η εξαιρετική αλλά εντελώς άδεια σελίδα
> δεν έχει γραφτεί ακόμα...  Παράτα μας και άνοιξε bug report" :(

και πολύ καλά κάνεις. Φυσικά υπάρχουν πολοί προγραμματιστές / χρήστες
που συμβιβάζονται και μάλλον και αυτοί καλά κάνουν (αλλά υποψιάζομε
ότι αυτό το ξέρεις καλύτερα από μένα και για´υτό έγραψες το "εγώ
τουλάχιστον"). Κάθενας προφανώς έχει τους λόγους του και τις
προτερεώτητές του