ioctl() και πιθανή ανάγκη ανανέωσης των man pages

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Jun 20 16:01:11 EEST 2006

Stathis Kamperis wrote:
> Χαιρετώ την όμορφη παρέα :)
>
> Φτιάχνω με ένα φίλο μου μια συσκευή η οποία θα επικοινωνεί με το PC μέσω
>   της σειριακής θύρας (RS-232). Στα πλαίσια αυτού του εγχειρήματος
> χρειάζεται να διαβάζω τα σήματα στα διάφορα pins της σειριακής (π.χ.
> DTR, κλπ).

Aplws ftiaxnete th syskeyh la8os.

O,tidhpote syndeetai sth seiriakh, kanonika 8a eprepe na akolou8ei ta
RS232 protocol conventions kai na milaei ASCII me to DTE.

To na kaneis bebaia implement olo to RS232 protocol KAI kapoio
intelligence sth syskeyh wste na mporei na milaei ena stoixeiwdes
ASCII-based prwtokollo, einai ligo askopo maniki an to mono poy 8es na
kaneis einai na syndeseis ston ypologisth 5-6 reledes. S'ayth thn
periptwsh isws 8a htan kalytera na xrhsimopoihseis thn parallhlh 8yra,
exei megalyterh eyeliksia se arbitrary I/O. O,tidhpote  allo ksefeygei
apo mia toso aplh periptwsh, 8a eprepe na ylopoieitai me ton swsto (tm)
tropo.

Einai spastiko men, alla oxi se yperboliko ba8mo, na exeis ena RS232
device to opoio milaei me to DTE ena binary protocol pou prepei na to
apokwdikopoihseis. Alla einai spastiko se YPERBOLIKO ba8mo otan den
milaei kan to RS232 prwtokollo, kai aplws xrhsimopoiei thn RS232 ws
general purpose digital I/O.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE