λίγο OFF TOPIC: vivodi mailserver

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jun 20 15:17:30 EEST 2006

On 2006-06-20 14:09, Count Of Death <czero at hash.gr> wrote:
>O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

> To problima afora to setup pou exei ftiaxei h vivodi me to qmail kai
> OXI to qmail. Ego exo dei xiliades installations tou sendmail,
> iplanet, postfix, ms mail na kolane me poly mikrotera queue, opote
> eisai poly akyros na katigoreis to *kalytera grameno software sto
> kosmo* oti den einai kalo!

Αυτό το ξέρεις φαντάζομαι, σωστά;

    http://qmail.jms1.net/silly-qmail.shtml

Ετσι συμπεριφέρεται το "καλύτερο software στον κόσμο".

Ο Andre' Oppermann που έχει γράφει το EXTTODO patch είναι πολύ γνωστός
για τις γνώσεις του σχετικά με το πως δουλεύουν πολύ πιο πολύπλοκα
πράγματα από το qmail[1].

[1] Για παράδειγμα:
http://www.freebsd.org/news/status/report-oct-2005-dec-2005.html

Εσύ, ένας ανώνυμος που κρύβεται πίσω από το "Count of Death" ψευδώνυμο
λες ότι το qmail είναι "το καλύτερα γραμμένο software στον κόσμο".

Ο Andre λέει ότι έχει design bugs.

Ποιόν λες θα πιστέψει ο κόσμος;