TORA EMATHA KAI AFTO

Dimitris Mexis m65 at vivodinet.gr
Tue Jun 20 09:33:03 EEST 2006

On Fri, 16 Jun 2006 18:02:27 +0300, Dimitris Mexis wrote:

> TA KEP, apto tilefono den kanoun buissna, me arithmo tilefonou pou den
> einai 210??? oe-o???
> Diladi an exeis OTE mono exipiretise apto gamimeno kratos?

Ego anefera afto to provlima, to provlima afto afora tis sxeseis
kratous-politon, to provlima afto einai iparkto, kai to vlepete kathe
mera. Ti stigmi pou eite ena pedi tha xathi -oxi den afora tin linux
lista- alla kai tin stigmi pou to kratos dapana to xrima mas, se simfonies
me tin microsoft, epikaleitai oti den exei xrima na spatalaei, katevazi
anthropous stous dromous, kai kleinei panepistimia, dimiourgi provlimata.
Otan oles oi ftoxes xores dimiourgoun paragogi kai paragogikotita pano
stis nees texnologies, kai i brazilia dimiourgei to diko tis kratiko FSF,
emeis stirizoume tin metoxi tis MSFT!
Mas afora telika i politiki tou OTE?

Ego prosopika den ixera kalitero simeio pou na theso to provlima pou
adimetopisa, dioti den exo dei pio energo perivallon apo oti to linux kai
oi koinotita tou.Mipos eprepe na to steilo sto RAM, gia na afxiso tis
poliseis tou, kai na xo kai sinexeia mesa apto RAM h' opoiodipote allo
periodiko? Oxi den to kano. Dioti den pistevo stin adikeimenikotita tous.

Oso gia to oe-o? E tha simfoniso me ton kirio Ricoudi, kai sto kato-kato,
an einai na mi milame me palmo, me energeia, kai na asteievoume tis
katastaseis pou sinadame, den pethenoume kalitera? Poio to noima tis zois
an den kanoume kai ligo "kalabouri"?

Linux erotisi: to hack tou kernoula me to alt+prtscn, gia cold boot otan
krasari to sistima, to hei kaneis kataferei na to efarmosi stis teleftees
versiones tou kernoula? Iparhei periptosi na energopoieitai afto to pragma?
Giati den leitourgei?