kubuntu 6.06 USB remount problem

Stavros Giannouris stavrosg2002 at freemail.gr
Tue Jun 20 00:13:58 EEST 2006

Στις Mon, 19 Jun 2006 23:29:35 +0300
Ο/Η Alexandros Papadopoulos <apapadop at alumni.cmu.edu> έγραψε:

> Ωραία, το [k]ubuntu δουλεύει σε κάποια desktop/usability θέματα σα
> Windows/Mac - σου εμφανίζει εικονίδιο με το external USB device που
> μόλις συνέδεσες στο σύστημα, και μπορείς από κει να το
> χρησιμοποιήσεις χωρίς να κάθεσαι να φτιάχνεις mount points και άλλα
> τέτοια τραγικά για ένα desktop σύστημα.
>
> Έχει μέχρι και επιλογή "δεξί κλικ -> safely remove". Όμως αν το
> κάνεις αυτό, και μετά πας να ΞΑΝΑχρησιμοποιήσεις το device, τρως
> πόρτα επειδή δεν υπάρχει πλέον... ούτε ως /dev/sda ούτε ως τίποτα! Με
> fdisk -l /dev/sd* δεν το βρίσκω, παρόλο που στο lsusb εξακολουθεί να
> [...]
Μπορείς να δοκιμάσεις τον Thunar file manager από το Xubuntu, ο οποίος
εμφανίζει τα εικονίδια των αφαιρούμενων μέσων στο side pane του
ανεξάρτητα από το αν είναι προσαρτημένες ή όχι, και μπορείς με δεξί
κλικ να τις (απο)προσαρτήσεις κατά βούληση.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"