TORA EMATHA KAI AFTO

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 19 21:27:19 EEST 2006

On 2006-06-19 21:00, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:

> Einai logiko h ekseliksh kai h ay8ormhth anaptyksh enos
> zwntanou morfwmatos, opws h glwssa, na enoxlei kai na dokimazei
> tis mikroastikes amynes enos synthrhtikoy apoli8wmatos san kai
> sena.  Eytyxws gia th glwssa, kai dystyxws gia sena, to 'or8o'
> kai h 'a8liothta' den orizetai apo kanenan Mpampiniwth.

Μάλλον δεν έχει εξελιχθεί ο εγκέφαλός μου τόσο όσο ο δικός σας
κύριε Ρικούδη.  Ας μείνω εγώ στην εποχή των δεινοσαύρων, άμα
είναι να μπορεί ο εξελιγμένος δικός σας εγκέφαλος να καταλάβει τα
λεπτά νοήματα και τις μυριάδες νοηματικές αποχρώσεις που
κρύβονται πίσω από την κραυγή "oe-o???" :P

> Kai poios sas exrise esas, k. Keramida, 8ematofylaka ths
> politikhs or8othtas ths listas? EINAI h OXI o OTE kai oi
> a8liothtes tou ena zhthma poy afora olous, kai kat'epektashn
> KAI tous linux users?

Καλή η προσπάθεια, αλλά δεν έχεις δίκιο δυστυχώς.  Το ίδιο
"γενικού" ενδιαφέροντος είναι και η υποχρεωτική στράτευση, η
έλλειψη επιλογής στο θέμα ταφής ή καύσης των νεκρών.  Το ίδιο
"γενικού" ενδιαφέροντος είναι και τα θρησκευτικά παραληρήματα του
περίφημου "skia".  Η λίστα όμως έχει ένα FAQ κι ένα netiquette,
το οποίο μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις.

> Epeidh eseis anatrafhkate sta panepisthmia, apomyzwntas to dhmosio
> bandwidth poy plhrwnetai me to mis8o tou forologoumenou Ellhna kai de
> sas apasxolei o OTE kai ta kamwmata tou, nomizete oti exete to
> dikaiwma na koroideyete ton pono twn ypoloipwn?

Μήπως «ανατράφηκα» στα πανεπιστήμια επειδή κι ο δικός μου πατέρας
είναι ένας από τους φορολογούμενους που επικαλείσαι;

Επίσης, πριν αρχίσουμε τα ad-hominem attacks, καλό είναι να κοιτάμε τα
email headers:

        by komodino.itc.auth.gr (Postfix) with ESMTP id 63A6E188289
        for <linux-greek-users at lists.hellug.gr>;
        Mon, 19 Jun 2006 21:00:00 +0300 (EEST)

Τι είναι το auth.gr είπαμε;