πρόβλημα router

elias diab diab at student.math.upatras.gr
Fri Jun 16 18:10:47 EEST 2006

Κι εγώ λίγο off topic..
Έχω το modem/router jetspeed 520 (το δίνει η otenet με conn-x) και βλέπω οτι
έχω πρόβλημα,δεν μπορώ ακόμη να καθορίσω τι πρόβλημα, νομίζω κάποια κλειστά
ports. το έχω καταλάβει απ το μηδενικό seeding που κάνω (το ratio στο oink
έχει πάρει την κατιούσα).
Συγκεκριμένα μου βγάζει οτι είμαι firewalled σε ενα troubleshoot στο oink,
ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Μπήκα απο win, μήπως φταίει η νέα διανομή linux
που έβαλα όμως παρατήρησα κι εκεί τα ίδια (επίσης το msn δεν έκανε σύνδεση
λεγοντάς μου οτι πρέπει να ρυθμίσω proxy server).
Είχε κάποιος κάτι αντίστοιχο, ή καμιά ιδέα πως να το διορθώσω?
Η λύση "νέο router" ας είναι η τελευταία..