Πρόβλημα με τον emacs και τα πλήκτρα home/end

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jun 14 21:46:54 EEST 2006

On Wed, 14 Jun 2006 20:07:58 +0300, Stathis Kamperis <eu_kamper at yahoo.gr> wrote:

> Εκτέλεσα την εντολή αλλά δεν πήρα τπτ απολύτως ως έξοδο στο
> τερματικό μου. Μάλιστα -δεν ξέρω αν βοηθάει- το env | grep
> TERMCAP από μόνο του δεν δίνει τπτ.

Μπορεί το TERMCAP environment variable να είναι BSD-specific
feature του xterm.  Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δε βρίσκω με το
tput(1) σε ένα Linux σύστημα τα δυο terminal capabilities που
περίμενα:

    $ uname -a
    Linux kobe 2.6.15-1-686 #2 Mon Mar 6 15:27:08 UTC 2006 i686 GNU/Linux
    $ tput home | od -c
    0000000 033   [   H
    0000003
    $ tput khome | od -c
    0000000 033   [   1   ~
    0000004
    $ echo $TERM
    xterm-color
    $

Ψάχνοντας όλα τα terminal capabilities που έχει ένα xterm
συνδεμένο με TERM=xterm-color στο ίδιο Linux βλέπω ότι το
sequence ``^[OH'' δεν εμφανίζεται ως HOME.  Αντίθετα, όταν
συνδεθώ στο Linux με TERM=xterm, τότε σωστά το terminal
capability khome είναι ρυθμισμένο ως ``^[OH'':

    $ tput home | od -c
    0000000 033   [   H
    0000003
    $ tput khome | od -c
    0000000 033   O   H
    0000003
    $ echo $TERM
    xterm
    $

Δοκίμασε αντί για 'xterm-color' να χρησιμοποιείς 'xterm' στο TERM
σου.  Το xterm-color φαίνεται να έχει πρόβλημα (ή έστω να έχει
κάποια ψιλο-προβλήματα σε Linux).

Το TERM='xterm' υποστηρίζει μια χαρά χρώματα, κι αν δεν έχεις
κάποια buggy έκδοση της termcap/terminfo database με τα
χαρακτηριστικά των terminals, θα πρέπει να παίξει πιο σωστά.