Πρόβλημα με τον emacs και τα πλήκτρα home/end

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jun 14 19:23:09 EEST 2006

On Wed, 14 Jun 2006 18:41:30 +0300, Stathis Kamperis <eu_kamper at yahoo.gr> wrote:

> [stathis at archlinux ~]$ echo $TERM
> xterm-color
>
> [stathis at archlinux ~]$ cat >/dev/null
> ^[OH
>
> (αντίστοιχα ^[OF για το end)

Μάλλον το xterm-color είναι το πρόβλημα, αλλά για να είμαστε σίγουροι,
μπορείς να κάνεις κάτι σαν αυτό και να μου πεις τι παίρνεις ως
αποτέλεσμα στο τερματικό σου;

    $ env | grep TERMCAP | \
      perl -ne 'if (m/:(kh|ho)=([^:]+):/) {print "cap $1 -> \"$2\"\n"; }'

Υπάρχουν 2 terminal capabilities τα οποία χρησιμοποιούν οι editors (και
τα άλλα ncurses προγράμματα) για "Home".  Αυτό θα μας δείξει ποιό από τα
δύο έχει το 'xterm-color' σου ή αν τα έχει και τα δύο.

- Γιώργος