IT WORKS!: ssh φαντασίωση χρήσης

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Jun 14 12:41:49 EEST 2006

Την 14/6/2006, Nick Demou <ndemou at gmail.com> έγραψε:
> Την 14/6/2006, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:
>
> καλό!

> το screen το έχω συμπαθήσει και υπάρχει μάλλον παντού οπότε το πρωτιμώ

το δοκίμασα και δεν είναι φαντασίωση πλέον:

κάθεσε στο PC σου, ανοίγεις ένα terminal, τρέχεις το screen, κάνεις
ssh σε ένα remote PC, κάνεις την δουλειά σου και κινήσε σαν ελαφάκι
από directory σε directory. Οταν κάποια στιγμή βρεθείς σε ενα dir που
έχει ένα αρχείο που θες απλά γράφεις sz filename (έχεις εγκαταστήσει
το πακέτο lrzsz). Εμφανίζονται κάτι κουφοί χαρακτήρες για να ψαρόσουν
οι ανίδεοι φίλοι σου - εσύ προσπιήσε ότι καταλαβαίνεις ακριβώς τι
σημένουν και πατάς enter με αυτοπεπήθηση. Voila! το αρχείο έρχετε
γοργά γοργά από το remote PC στο local PC. Δεν θα μπορούσε να είναι
απλούστερο! :-)