Re: προς όλους τους ΜΗ τακτικούς θαμώνες ( οι τακτικοί καταλάβανε από μόνοι τους)

Db0 dbzero at gmail.com
Tue Jun 13 13:52:39 EEST 2006

On 5/30/06, Chameleon <cham_gss at hotmail.com> wrote:

> Αντίστοιχα ένας πολιτικός μηχανικός π.χ. δεν υπάρχει λόγος να ασχολείται
> με το λειτουργικό σύστημα. Το πρόγραμμα που χρησιμοποιεί κυρίως είναι
> AutoCAD, etabs κτλ.

Μπουάχαχα! Μισό λεπτό να μιλήσω για τον ξαδελφό μου, --πολιτικό
μηχανικό--, ο οποίος χρησιμοποιούσε Explorer, Email (yahoo μέσω BT),
iTunes και Limewire. Αυτά.
Όταν πήγα πρώτη φορά σπίτι του μου ανέφερε οτι ο υπολογιστής του ήταν
ανεξήγητα αργός. Αμέσως κατάλαβα τι γίνεται και του εγκατέστησα ένα
spybot S&D και όλα καλα. Να αναφέρω οτι ο υπολογιστής του ήταν
στημένος απο μεγάλη εταιρία με καλούς τεχνικούς υποτίθεται, πράγμα που
το χρεώθηκε. Του εγκατέστησα και firefox και μερικά άλλα GPL
προγράμματα και όλα καλά. Αργότερα του έληξε το antivirus και δεν
ήξερε τι να κάνει. Νόμιζε ότι είχε κολλήσει ιο οπότε προσπάθησε να
εγκαταστήσει μόνος του το Kaspersky. Έυκολη η εγκατάσταση έ; Ε ο
υπολογιστής του γαμήθηκε εντελώς και άρχιζε τα BSOD και Reboots. Τι να
κάνει ο άνθρωπος, δεν είμουν και εγώ εκεί, οπότε τα έσκασε στην
εταιρία ουσιαστικά για να του τρέξουν το recovery disk (μαλάκες
βαριεστημένοι τεχνικοί) και να του σβήσουν τα πάντα.
Τέλος πάντων αυτή τη φορά έβαλε μόνος του spybot και firefox και όλα
καλά. Τώρα που ξαναήρθα ο υπολογιστής δουλέβει, εαν εξαιρέσεις διάφορα
τυχαία crash και reboot, και μερικά άλλα ανεξήγητα που γίνονται στο
έτσι χωρίς καμία εγγραφή στον event viewer.

BTW, τι διάβασα; Χρησιμοποιείς windows χωρίς firewall, antivirus και
anti-spyware; μήπως χρησιμοποιείς και explorer; Μήπως δεν έχεις καν
SP1; Και άντε, άντε λέω, εσυ να μην φοβάσαι επειδή ξέρεις που να μην
πας (ή απλά να μην κάνεις τίποτα άλλο στον υπολογιστή σου εκτώς απο το
develop σου) αλλα ένας απλός χρήστης που θέλει να κάνει surfing χωρίς
φόβο, να κατεβάζει αρχεία απο ένα file sharing και να ανοίγει όλα τα
email του τα χρειάζεται ή όχι;
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana