Re: οριστικό και αμετάκλητο migration

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Jun 13 11:49:05 EEST 2006

On 6/13/06, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:

> egw den exw windows spiti edw k ~ 2.5 xronia k den mou leipoun.

Κι εγώ έχω μόνο linux εδω και 4 χρόνια. Και δεν μου έχουν λείψει ποτέ
τα windows... Ακόμα και στις ελάχιστες πριπτώσεις (μονο 3 μπορώ να
θυμηθω τα τελευταία 4 χρόνια) που ερχεται στα χέρια μου κάποιο αρχείο
σε κουλό ms/restricted format που πρέπει οπωσδήποτε να ανοίξω και δεν
μπορώ, το στέλνω σε κάποιον windowsά φίλο μου μαζί με οδηγείες να το
μεταρτέψει σε κάποιο πιο ανθρώπινο format και να μου το στείλει πίσω.

Εξάλλου σε wine και crossover office τρέχουν μια χαρά ms-office, ie6
και αρκετές άλλες win εφαρμογές (που δεν τις χρειάζεται κανείς, αλλά
μπορεί να τις έχει στημένες για compatibility checking).

--
Konstantinos Togias
University Of Patras