scp unix to windows + πως κάνετε γρήγορο scp από Linux σε Linux

Nikos Apostolakis absent at sdf.lonestar.org
Mon Jun 12 13:51:08 EEST 2006

On Mon, Jun 12, 2006 at 01:00:07PM +0300, thus spake Nick Demou:
> Την 10/6/2006, Nikos Apostolakis <absent at sdf.lonestar.org> έγραψε:

> ευχαριστώ πολύ για το tip Νίκο. Δεν είχα προσέξει αυτή τη δυνατότητα
> και μου κάνει τη ζωή πολύ εύκολη. ΌΜΩΣ autocompletion δεν έχω:
>
> Δηλαδή κάνω
> #ssh-add
> #ssh MyServer
>
> και συνδέωμε κατευθείαν
>
> αν όμως κάνω
> #scp MyServer:~/
> και πατήσω 2 tab βλέπω τα local αρχεια αντι για τα remote :-(

Χμ, στο δικά μου συστήματα δουλεύει.  Δεν έχω χρόνο να το ψάξω αλλά
υποψιάζομαι ότι μπορεί να χρειάζεται να κάνεις σύνδεση μέσω public
key authentication για να δουλέψει, δες εδώ για ένα γρήγορο guide:
 http://www.csua.berkeley.edu/~ranga/notes/ssh_nopass.html
Μπορεί να χρειάζεται configuration και το bash (ή όποιο άλλο shell
χρησιμοποιείς).

Σορρυ, δεν έχω χρόνο να το ψάξω αναλυτικά, μπορώ να σε βεβαιώσω
πάντως ότι λύση υπάρχει.  Δυστυχώς όμως η απόδειξη είναι υπαρξιακή
και όχι κατασκευαστική ;).

Νίκος
--
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a
human face -- for ever.