ssh φαντασίωση χρήσης

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Jun 12 13:34:48 EEST 2006

Έχω μια φαντασίωση σχετικά με την χρήση του ssh και ήθελα να μάθω αν
είναι κάτι που γίνεται ή όχι.

Έστω λοιπόν πως έχω ανοιχτό ένα ssh shell δουλεύοντας σε ένα remote
PC. Ενώ δείνω εντολές και κοινούμε στα διάφορα directories φτάνω σε
ένα dir που έχει ένα αρχειάκι το οποίο θέλω να μεταφέρω στο local pc.
<φαντασίωση> Τότε δείνω μια απλή εντολή στο remote shell π.χ.:  fetch
filename, και αυτό το αρχείο μεταφέρεται στο τοπικό home dir μου

γίνεται κάτι τέτοιο??? Το scp filename mylocalPC:~/ είναι κοντά αλλά
θέλει λίγη φροντίδα  για να παίξει τόσο απλά (διότι δεν εκμεταλευεται
το υπάρχον ssh session - πρέπει να ξεκινήσει ένα νέο ssh session από
το remote PC προς το local PC).