Re: scp unix to windows + πως κάνετε γρήγορο scp από Linux σε Linux

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Jun 12 13:15:55 EEST 2006

Την 11/6/2006, Giannis Papaioannou <jhn at hellug.gr> έγραψε:

> http://winscp.net/eng/index.php

> gftp?

:-) να φανταστείς το χρησειμοποιώ συχνά για ftp και ποτέ δεν δοκίμασα
να κάνω κλικ στο drop-down  list με τα πρωτόκολα. Δεν πραγματοποιεί
την φαντασίωση μου* αλλά είναι πολύ καλήτερο από το να γράφω με το
χέρι το path

ευχαριστώ για τις συμβουλές

_________
* Η φαντασίωση μου είναι ότι έχω ανοιχτό ένα ssh shell και καθώς
δουλεύω βρίσκω ένα αρχειάκι που θέλω να το μεταφέρω στο local pc οπότε
δείνω μια απλή εντολή στο remote shell π.χ.:
# fetch filename
στο remote shell και αυτό το αρχείο μεταφέρετε στο τοπικό home dir μου
λέτε να υπάρχει κάτι τέτοιο??? θα κάνω ένα νέο post να δούμε