QEMU - πόσο λειτουργικό είναι?

Raoul raoul at raoul.shacknet.nu
Fri Jun 9 05:06:01 EEST 2006

On Thu, 2006-06-08 at 19:06 +0300, Nick Demou wrote:
> Την 8/6/2006, Raoul <raoul at raoul.shacknet.nu> έγραψε:

> Αν κατάλαβα καλά θες το virtual PC να βλέπει απευθείας το LAN, δηλαδή
> κάπως έτσι:
>
>           [                         ]
> {LAN}-----[-+---eth0  HOST_PC       ]
>           [  \                      ]
>           [   +---------------------]-----[--eth0 VIRTUAL_PC  ]
>
> αλλά στο QEMU μπορείς να βλέπεις απευθειας μόνο το Host PC δηλαδή έτσι:
>
> {LAN}-----[--eth0  HOST_PC  ethVirt--]-------[--eth0  VIRTUAL_PC]
>
> σωστά?

Όταν χρησιμοποιείται το "-net tap", δηλαδή η δημιουργία virtual κάρτας
δικτύου και στο host pc, τότε, προσαρτώντας όλες τις συνδέσεις δικτύου
του host σε κάποιο bridge, όλα τα pc του δικτύου, πραγματικά και
εικονικά, μπορούν να βλέπουν και να βλέπονται από όλα τα pc του LAN.

Σχηματικά αυτό που γίνεται με το "-net tap" είναι κάπως έτσι:

                       [      -{tap0}----]---{ethVirt}-VM1
                       [    /--{tap1}----]---{ethVirt}-VM2
                       [ {br0}           ]
PC1-{eth0}             [    \--{tap2}----]---{ethVirt}-VM3
          SWITCH-------[----{eth0}       ]
         /
PC3-{eth0}                    PC2

Στην ουσία, με το bridge συνδέονται όλες οι συνδέσεις δικτύου του PC2,
όπως θα συνέβαινε αν όλα τα pc και οι κάρτες δικτύου ήταν πραγματικά.