Re: εκτέλεση process με timeout

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Jun 8 19:18:47 EEST 2006

Την 8/6/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:
> Προφανώς το mailman έφαγε το προηγούμενο reply, οπότε το στέλνω χωρίς

> Ειδικά με το fetchmail, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το -d option.
νομίζω ότι στην περίπτωση μου δεν γινεται γιατί πέρνω emails από περ.
12 διαφορετικά internet POP mailboxes τα οποία μετά τα μοιράζω με
"διεστραμένο" τρόπο σε 10 άτομα (άλλοτε 1 mailbox σε πολά άτομα και
άλλοτε πολά mailboxes σε ένα άτομο... άστα χάος). Γιαυτό μέχρι στιγμής
έχω δημιορυργήσει 12 διαφορετικά fethmail.rc και 12 διαφορετικά
mailfilter.rc configurations τα οποία μέσα σε ένα script τα
"ενεργοποιώ" διαδοχικά και μετά καλώ το fetchmail για να λάβει και
μετά να φιλτράρει και προωθήσει στο σωστό άτομο(α )

> Γενικότερα, με προγράμματα που δεν υποστηρίζουν τα ίδια κάποιο timeout
> μηχανισμό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πρόγραμμα:
>
>         http://people.FreeBSD.org/~keramida/timeout.tgz

τέλεια ευχαριστώ (περίεργο δεν είναι που δεν υπάρχει κάτι από χρόνια ε?)
> [...]
> Επειδή ακριβώς το `timeout' κάνει polling,δεν είναι 100% ακριβές
> στον χρόνο (όπως βλέπεις και παραπάνω περιμένει μερικά χιλιοστά
> του χρόνου περισσότερο),

πλάκα μου κάνεις - πολύ δύσκολο να χρειαστεί κάπου μεγαλήτερη
ακρίβεια. Μια χαρά είναι

> [...]
>
> Αν κάνεις κάποια σχετική βελτίωση και θες να τη μοιραστείς,
> ξέρεις το email μου :-)

εμ...χμ... έχω να γράψω c για PC από το ΤΕΙ δηλαδή πάνω από 10 χρόνια.
Αλλά και απλά προγράμματα σε c για microcontrolers έχω 2-3 χρόνια να
γράψω ... οπότε είμαι πολύ ντεφορμέ!

ευχαριστώ πάντως για την πολύ απλή λύση