Provlima sto www.linux.gr kai sta Ellinika (xorg 6.9.0)

Kostas Zorbadelos kzorba at otenet.gr
Wed Jun 7 20:21:46 EEST 2006

On Mon, Jun 05, 2006 at 03:26:40AM -0500, John Paparas wrote:
> Replace :
> Option      "XkbLayout" "us,el"
> me:
> Option      "XkbLayout" "us+el"
>
> > > des an sto sto fakelo
> > >
> > > /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols/pc
> > >
> > > ip[arxei to el an den iparxei kane copy to gr sto el kai 8a li8ei to prob. se
> > > mena pou exw slackware me auton ton xorg to elisa etsi (" cp gr el ").

Apla gia tin istoria, na anafero oti tipote apo ayta den douleyei.

Ayto pou fanike na kanei kati einai i allagi toy
	 Driver      "keyboard"
se
	 Driver      "kbd"

Akoma omos den exo kataferei na exo Ellinika sta X (6.9.0)

--
  Kostas Zorbadelos
  m at il contact: kzorba (at) otenet.gr

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.