εκτέλεση process με timeout

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Jun 7 19:29:49 EEST 2006

τρέχω περιοδικά το fetchmail σε ένα script. Όλα πηγαίνανε καλά αλλά
σήμερα για πρώτη φορά μετά από 2-3 μήνες το fetchmail κόλησε και
συνεπώς και όλο το script. Με kill τερματίστηκε και όλα σηνέχισαν
κανονικά αλλά θα θελα να κάνω το script πιο ανθεκτικό σε τέτοιες
περιπτώσεις.

Σκέφτηκα ότι θα υπάρχει κάποιο τρικ για να καλό ένα προγραμματάκι (το
fetchmail στην περίπτωση μου) και ταυτρόχρονα να έχω ένα time out
(π.χ. 1 ώρα) που αν ξεπεραστεί να σκοτώνω το process με το ζόρι και να
στέλνω και email σε εμένα για γνωστοποίηση

καμιά ιδέα?

σε μια φανταστική γλώσσα που υπάρχει μόνο στο μυαλό μου σκέφτηκα κάτι
σαν το παρακάτω :

( fetchmail ; echo "done" > done.tmp ) &
minutes=0
DO WHILE NOT( file "done.tmp" exists ) AND minutes<60
     sleep 60
     counter = counter + 1
LOOP
kill PID(fetchmail που ξεκίνησα παραπάνω)