Dimitris Mexis m65 at vivodinet.gr
Mon Jun 5 23:58:24 EEST 2006

On Mon, 05 Jun 2006 20:07:57 +0300, Panagiotis Atmatzidis wrote:

> 3 πράγματα :-)
>
> 1) Βάλε Mandriva 2006! Είναι σχετικά παλιά έκδοση η Mandrake 10, το
> Linux έχει προχωρήσει από τότε.
> 2) Ψάξε το Google
> http://www.google.com/search?q=Linux%20Mandrake%2010%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC&sourceid=mozilla2&ie=utf-8&oe=utf-8
> 3) Βάλε σωστό Subject στο email σου για να ξέρουμε περι τίνος πρόκειται!

Εισήγαγες στην λίστα με τις
γραμματοσειρές που διαχειρίζεται το linux, τις γραμματοσειρές της
Microsoft?

Σε Mandrake, υπήρχαν 2 τρόποι, ένας απο το KDE
σαν root-administrator, μεσα απτο kcontrol (control panel tou KDE)
Ο άλλος ήταν μέσα απτο control panel του ίδιου
του Mandrake που είχε φτιάξει για τη διανομή.
Πολλές λεπτομέρειες δεν θυμάμαι, αλλα
σίγουρα αν το ψάξεις στο google, αυτα τα 2, ένα θα πετύχει...