gpl software: boom

Chameleon cham_gss at hotmail.com
Fri Jun 2 22:56:52 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> ΖΟΝΚ
>
> http://tassadar.physics.auth.gr/~chameleon/programs/?program=3&a=download

Συνέβη.
Οι admins διαβάζουν τη λίστα και όταν είδαν οτι υπάρχει πρόγραμμα με
εκρηκτικά στο Αριστοτέλειο, χέστηκαν πάνω τους και απαγόρευσαν την πρόσβαση.
Το έχω και στο SourceForge αλλα δυστηχώς δεν ξέρω πως να το κάνω upload
γιατί δεν ξέρω να δουλευώ CVS client.
Πρέπει να μάθω σύντομα.
Μέχρι τότε το μπούλο.

Τώρα γιατί να είναι παράνομο ένα τέτοιο πρόγραμμα (σε βαθμό ώστε να
τρομοκρατηθούν οι διαχειριστές) ένας θεός ξέρει.

Αν θέλουν μπορούν να βρουν το βιβλίο (από τα τυπολόγια του οποίου
προέκυψε το πρόγραμμα) στο Amazon
http://www.amazon.com/gp/product/0975900951/002-0874053-7131236?v=glance&n=283155
Ή να το αγοράσουν στην τιμή των 75 δραχμών από το τυπογραφείο του ΓΕΣ
(δεν είναι διαβαθμισμένο άρα μπορεί ο καθένας να το αγοράσει).

Φυσικά αν δεν θέλετε να πληρώσετε μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεαν απο
εδώ (κάνοντας ένα λογαριασμό στο http://us.army.mil/)
http://www.armystudyguide.com/content/publications/field_manuals/fm-5250.shtml

Όπως βλέπετε, πρόκειται για αμερικανικούς servers κι όμως δεν τους
έκλεισε κανένας στη φυλακή για τον πολύ απλό λόγο οτι είναι νόμιμοι.

Το πρόγραμμά μου γιατί δεν είναι;

Αυτά, μιας και με πνίγει το δίκιο ;-)

Τα διαβάσατε εκεί στη "νησίδα" του physics.auth; ;-)

> Και γιατί σπαταλάς το χρόνο μιας ολόκληρης λίστας με κάτι που είναι
> ημιτελές και μη προσβάσιμο από όλο τον κόσμο σε source μορφή,
> υποστηρίζοντας κατά τα άλλα ότι είναι "GPL"?

ΗΜΙΤΕΛΕΣ
Είναι ημιτελές, αλλα μπορεί να υπολογίζει εκρηκτικά για καταστροφές για
πολλών τύπων στόχους χωρίς κανένα πρόβλημα.

Απλά δεν υπολογίζει για *καθε* τύπο στόχου. Αυτό γίνεται σιγά-σιγά.
Βήμα-βήμα

GPL
Είναι open-source κάτω από το GNU GPL license. Δεν υπάρχει λόγος να
κρατώ κλειστό τον κώδικα. Δεν με ενδιαφέρει να βγάλω λεφτά από αυτό.
Αν ενδιαφέρεσαι για τον κώδικα, μπορείς να τον βρεις στον υπολογιστή
μου: (μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα του hosting)
http://fasolada.dyndns.org/programs/?program=3&a=download

Ότι έκανα, το έκανα για το στρατό. Δεν υπάρχει παρόμοια στρατιωτική
εφαρμογή σε κινητό τηλέφωνο πουθενά. Είναι κρίμα να σαμποτάρουμε τα
προγράμματά μας.

Έπρεπε κάθε φορά που πάω να ανατινάξω κάτι, να κουβαλάω μαζί μου
κομπιουτεράκι και ένα τεράστιο βιβλίο με τύπους και δεκάδες
υποπεριπτώσεις. (περίπτωση λάθους, απο άτομο χαμηλού γνωστικού επιπέδου
π.χ. ΕΠΟΠ, τεράστια)

Το πρόγραμμα αυτό, αποτελεί black box για όλες τις υποπεριπτώσεις τις
οποίες και υπολογίζει μόνο του. Αφήνει ελεύθερα για input, μόνο πράγματα
τα οποία είναι εύκολο να καταλάβει κάποιος τι είναι.

Αρχικά είχα σκεφτεί να το κάνω σε υπολογιστή, αλλά μετά το γύρισα σε
κινητό για να είναι φορητό.

----
Είναι έτσι κι αλλιώς off-topic το thread. Ας μην στείλουμε άλλα μυνήματα.