Grub πρόβλημα

Stavros Giannouris stavrosg2002 at freemail.gr
Fri Jun 2 18:48:31 EEST 2006

Υπάρχει κάτι που λέγεται «Τεκμηρίωση» (ή documentation στα ελληνικά)

Στις Thu, 01 Jun 2006 23:52:52 +0300
Ο/Η Chameleon <cham_gss at hotmail.com> έγραψε:

> Σε καμία περίπτωση.
> Αρκεί να ξέρεις ποιό αρχείο είναι το conf του apache και που
> βρίσκεται.

Εύκολο[1]: εκτελείς την εντολή httpd -D[2]:
 -D SERVER_CONFIG_FILE="/etc/httpd/conf/httpd.conf"

> Για κάποια πράγματα καλό είναι να υπάρχει.
> Το να ορίσεις έναν DNS server είναι πολύ απλό.
> Το να προσθέσεις τη γραμμή
> nameserver XX.XX.XX.XX
> σε κάποιο αρχείο που δεν ξέρεις το όνομά του, τη διαδρομή του, και το
> keyword nameserver είναι λιγάκι πιο δύσκολο.

Και αυτό εύκολο. Υπάρχει ολόκληρο κεφάλαιο στο slackbook:
 http://www.slackbook.org/html/network-configuration.html
Και μην πεις «Μα που να ξέρω εγώ για το slackbook!!»
Αφού αποφάσισες να βάλεις το slackware, μια βόλτα από το slackware.org
θα πήγες. Είναι το τρίτο link στο sidebar.

> Δεν είμαι αγενής. Γιατί είμαι αγενής;

> Μακάρι να ήμουν ειδικός.
> Σε καμμία περίπτωση δεν είναι άχρηστο.
> Απλά δεν είναι user-friendly.

Γνώμη σου. Όπως θα σου πει κάποιος άλλος ότι περισσότερο τον
καθυστερούν και τον μπερδεύουν τα wizzards στα windows παρά τον
διευκολύνουν. Άσε που εκεί που πρέπει να δουλέψουν δεν συμβαίνει.

> Το οτι ασχολούμαι με υπολογιστές 12 χρόνια πιστεύω οτι θα ήταν ένας
> καλός λόγος να το εγκαταστήσω χωρίς προβλήματα.
> Το οτι επιλέγω ελληνικά π.χ. και δεν μπαίνουν σε κονσολα (τόσο
> Alt-Shift όσο και fonts) ούτε σε KDE (το Alt-Shift) εμένα μου την
> δίνει. Αν δεν επέλεγα ελληνικα στην εγκατάσταση, δεν θα μου την
> έδινε. Τι λες κι εσύ;

Shit happens. Αν δεν σ' αρέσει να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω ;-))

Συμφωνώ κι επαυξάνω. Αλλά υπάρχουν καλύτεροι και πιο δημιουργικοί
τρόποι να το εκφράσεις αυτό από το να γκρινιάζεις σε μια λίστα
*χρηστών*.

> Επαναλαμβάνω:
> Αν λέω μαλακίες είναι επειδή είμαι πιωμένος (έχω κατεβάσει 2
> μπουκαλάκια ούζο).

Αν πω ότι τώρα γράφεις πιο ήρεμα και λογικά τι θα πείς;

[1] στο http://httpd.apache.org/docs/2.0/configuring.html διαβάζουμε
ότι η τοποθεσία καθορίζεται κατά το compilation, άρα
[2] θα πρέπει να μπορούμε να μάθουμε εύκολα τα compile-time options.
Τρέχουμε ένα man httpd για να μάθουμε πως θα μάθουμε με ποιά options
έγινε το compile. Κοινή λογική.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"